Je resultaat niet naar verwachting?
Ik streef er altijd naar om jou de best mogelijke behandeling te bieden en jouw verwachtingen te overtreffen. Jouw tevredenheid is voor mij heel belangrijk, en ik neem graag de tijd om te zorgen dat jij je gehoord en begrepen voelt. Mocht je om welke reden dan ook niet volledig tevreden zijn, dan hoor ik dat graag. Samen kunnen we bespreken wat er verbeterd kan worden.
Neem gerust contact met mij op, telefonisch of via e-mail, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling
Als we er samen niet uitkomen, kun je jouw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket helpt je met informatie en advies en kan je in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze kan bemiddelen, zodat we samen alsnog tot een passende oplossing komen.
Het Klachtenloket Zorg is gemakkelijk te bereiken via telefoonnummer 070-310 53 92, van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@klachtenloket-zorg.nl.
De Geschillencommissie
Kom je er via de klachtenfunctionaris niet uit, dan kun je je klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Op dat moment wordt je klacht een geschil. Een onpartijdige en deskundige commissie beoordeelt jouw geschil zorgvuldig en komt tot een bindende uitspraak. Dit betekent dat wij beide ons aan die uitspraak moeten houden, zonder mogelijkheid tot hoger beroep. Voor meer informatie zie de website van De Geschillencommissie Zorg Algemeen.